stable en kage



Jeg har brugt kraftigt kagepap som jeg selv skærer til i størrelse.
Jeg er bange for at det tynde kagepap ikke holder.
Jeg har samlet og smurt kagen op på pappet

Så har jeg brugt dowel fra PME der er beregnet til det, men jeg har også brugt
spisepinde (ulakerede) eller grillspyd så har jeg bare brugt flere, da de ikke
er lige så stærke som dowels.
Til de helt store kager, har jeg brugt Decorator Preferred og Plastic Dowel Rods


Jeg kan godt lide at stikke hullerne ud først, så syntes jeg det er nemmere at
placere dem godt. Jeg bruger ikke noget system, det er bare sådan ca i midten
af den kage der skal oven på.

Så enten med finger eller blyant makerer hvor toppen er og klip

Det behøver ikke at være en flot bred spade som jeg brugte
bare den kan hjælpe med at støtte lidt når du sætter kagen


Jeg kan se at nogen bruger at klistre kagen fast med enten royal icing
eller buttercreme, men jeg satser på at kagen ikke kommer til at hælde
så meget at den glider. Jeg har testet, der skal meget hældning til.

( behøver jeg at nævne at alt er rengjort? :D )

                                      video HER



Ingen kommentarer :

Send en kommentar