Specialtjensten

Pioneerrjensten og røgdykkertjensten i København´s brandvæsen er slået sammen. De sidste prøver (næsten) er vel overstået, så spurgte kærsten om jeg ikke ville lave en kage så det kunne fejres ordentligt? Han spurgte 24 timer før den skulle spises, så det er hvad jeg kunne klare på den tid :D det er gået hurigt, og jeg kan se lidt for hurtigt, 3´tallet vender forkert :D Jeg håber at 934 tilgiver mig.



Det er en portion mudcake i 24,5 cm springform, så er den kun 6 cm høj som færdig, men det gav mig lidt mere plads at lave logo på. Så Mette Blomsterberg´s blåbærcreme og neutral IMBC
hundene er printet.
PS. Det havde nok set bedre ud hvis Prospekt var stavet med "C" :D

2 kommentarer :

  1. Godt klaret på så kort tid :-D

    SvarSlet
  2. Tak:) jeg er også træt :) skal jeg lige afsløre at jeg faktisk havde creme i fryseren ;D

    SvarSlet