Chefon Royal 1800

Jeg har Chefon Royal 1800. Den dansk produceret, og den stærkeste husholdningsmaskiner på markedet. Den har et gear af metal og motoren sidder i toppen.
Den er let at bruge og let at gøre ren.
Den kan sagtens måle sig med Teddy og den gamle Ballerupmaskine som af mange anses for at være de bedste.
Den larmer ikke så meget som nogen af de mere populære maskiner, og er jævnligt på tilbud et sted, så den prismæssigt kan så mål med de mindre stærke, mere populære modeller.
Extra skåle og extraudstyr koster meget mindre af hvad det koster til populær mærkerne.
Ja man betaler for navnet, sådan er det :) kenwood og kitchenaid  skal jo også betale mange penge på reklamer og product placement. Jeg har det lidt sådan, at gode produkter behøver ikke reklame 

Det er jo noget af en jungle at skulle lede efter en maskine der opfylder ens behov, og jeg var meget i tvivl om jeg skulle vælge en lille eller en stor røreskål. I dag er jeg så glad for jeg valgte en maskine med stor røreskål.
Jeg fandt min på tilbud i Coop for 1100 kr. det er den så ikke nu, men tjæk om der er andre firmaer der har et tilbud. Det vil du ikke fortryde.





Ingen kommentarer :

Send en kommentar