FANTASTISK HUMØR GIVEAWAY






Der er ikke et øje tørt i disse dage.

1. En ombygning der har trukket i  langdrag er endelig ved at være på plads (mere plads til kageting)
2. Jeg skal til Oklohoma Sugar Art Show næste år.
3. Jeg skal til Tony Bennet og Lady GaGa koncert næste år.
4. Jeg har endelig fået ny computer så jeg igen kan lave videoer.
5. jeg ELSKER julen bare sådan generelt. Jeg er vild med at finde de rigtige gaver til mine kære.

Så er jeg glad for at nogen har kunnet bruge, mine erfaringer med at lave pyntede kager, og de tilbagemeldinger jeg har fået på dem.
Glad for at dem jeg har lavet kager til i løbet af året, har givet mig så meget ros at jeg er blevet helt flov.
Glad for min mand som arbejder så hårdt at jeg kan få det lidt extra, som gør det hele lidt sjovere.
Skal jeg ikke bare sige at jeg er glad i låget generelt :D



                         Det skal deles skal det.

Jeg laver en Giveaway til mine faste læsere, der er interesseret i den.
Skriv dit navn under indlægget og jeg vil trække vinderen lille juleaften.
Jeg offentliggøre vinderen her i indlægget der vil blive redigeret.

4 kommentarer :

  1. Sinette elsker susmads' kager

    SvarSlet
  2. Hvor er videoen sjov og hyggelig. det er da gået retfærdigt til. Tak.

    SvarSlet
  3. Jeg har idag fået et lækkert gavekort. Tusind tak. Jeg blev så glad. Måtte også lige vise manden videoen.

    SvarSlet