PinaColada creme

2     dl  kokosmælk
5     dl  fløde
160   g  sukker
170   g ds ananas
1          vaniliestang eller 2 tsk vanilie sukker
6     bl husblas


1. Læg husblas i blød i koldt vand
2. Hak fint eller blend ananas
3. Kog det hele let i 3 min (vaniliekornene 
    tages ud af stangen)
4. tilsæt husblas og rør det til det er smeltet 
5. Køl i mindst 4 timer
6 pisk cremen med et elpiskeris og den er klar til brug



Du kan fryse den
Du kan lave den 1½ til 2 døgn før du skal bruge den


kildeangivelse
Honlon86 KageCentralen

2 kommentarer :

  1. Hej, jeg syntes den bliver noget tynd. Og så trævler ananas stykkerne når cremen piskes op inden brug...... Bare lige min oplevelse af den.... :-)

    SvarSlet
  2. Det kommer måske lidt an på hvilke dåse ananas man har brugt. Hvor "våde de er. Jeg tog mine ud af dåsen et stykke tid før jeg blendede dem.

    SvarSlet