Tillykke REMA 1000

Jeg elsker REMA1000. Sortimentet, gode priser, økologi, kvalitet, og lidt det extra. Min absolut ynglings sodavand Harboe Sports brus kan jeg kun købe i REMA1000. "Mine" købmænd, Jan Kørvell og Jan Jensen er så flinke. Personalet på gulvet, som jeg jo har mest kontakt med, er REMA´S helt store plus. Jeg har aldrig mødt andet end at de er søde og imødekommende, også selvom jeg kan se at de har rigtigt travlt. Der er rent og pænt og og orden på hylderne. Oven i er det sådan en flot gestus for personalet, at holde lukket for kunderne en dag i butikkerne.
Alle ingredienser i kagen er naturligvis fra REMA.


750 g lurpak saltet smør
500 g brun farin+250 g sukker
12      æg
750 g. mel
skal og saft fra en øko appelsin.

500 g usaltet smør
1 bk pasteuriseret æggehvider
300 g sukker

1 l. fløde
300 g hvid chokolade
og en pose frosne jordbær

Ingen kommentarer :

Send en kommentar