lille test kage

Jeg er vild med Kvalimad´s Armeikanske gullerodskage. Den havde jeg jo lige bagt til Michael. Jeg havde "lagt" dej til 3 portioner, for jeg viste ikke lige om to var nok. Så stod jeg så med det tørre der var blandet til en portion mere.
Jeg har længe haft lyst til at prøve Ron ben´s Israels bryllups gulerodskage. Den ligner meget Kvalimads gullerods kage i målene, så jeg tilsatte bare de extra krydderrier og rosiner.
Den er så bagt i en form på 20 cm i diameter og en på 15. Den på 15 fik jeg selv med en veninde.
Jeg syntes ikke rigtigt jeg kunne smage muskatnød og cayenne peber, men rosiner kunne jeg jo smage. De sugede så lidt af fugten fra kagen.
Jeg fulgte ikke opskriften på hans icing men lavede bare en IMCB med hvid chokolade i. Ca halvt af hver som altid når jeg laver chokoladesmørcreme.







Ingen kommentarer :

Send en kommentar