TSK kage

En løfter er lige blevet mor. Det skal fejres. Bundene er Perfekt "svampe" kage og på grund af det meget korte varsel er fyldet købt Jordbær mousse. Jeg ved næsten ikke om jeg tør at skrive det, men det smager vældigt godt.
Så som vanligt smurt op med Warren Brown Italian meringue buttercream. Grundet tidsnød belv det så en Buttercreme kage. Smørcremen er så tilsat Jordbærfresh.
Baby er lavet med FI baby mould og kagen er spøjtet med Wilton´s Tyl nummer 87
Jeg fik lige prøvet min nye Cake leveller, fra PME det er klart den bedste jeg har prøvet end til nu.





2 kommentarer :

  1. Super sød kage :)
    Jeg bruge også de færdige fromager ind imellem. De er faktisk rigtig gode og fine, når man er lidt i tidsnød eller bare akut får lyst til kage :D

    SvarSlet
  2. Ja. jeg har altid et par liggende hvis nu en egen kikser af en eller anden grund.

    SvarSlet