Klubkage

Det var længe siden de havde fået kage i klubben. Så ville egentligt bare bage en skærekage. Så kom jeg i tanke om der var Creme tilbage fra den sidste kage og jeg have "prøve" bagninger og et par små kager i fryseren også.
Så tænkte jeg det kunne jeg jo ligeså godt få smagt og brugt nu.



 Bagte en slags pund til pund med brunfarin sukker, af 700 g af hver undtaget fedt.

En Citronmåne på 15 cm blev flækket i to dele
Så var der en Karinas den  på lette, 13 cm
og en Appelsin-mandel kage på 13 cm
Den sidste kage fik jeg slet ik brug for, så den spiser jeg vist bare idag :P
Så snittet groft til med kniv
Finich med rivejern

Skåret pund til pund kagen lidt til.

HUSK at starte med at ligge fondanten til mellem brysterne,FØRST næste gang . Der kom lige et lille stykke kagepap under hvert bryst og en enkelt stiver.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar